Pagina's

zaterdag 8 januari 2011

Ik durf het bijna niet te vertellen...

...maar ik heb weer iets gewonnen. Deze keer is het een tas die ik won bij Judith. En het erge is dat het voor de 3e keer is dat ik iets bij haar won.

En nu ben ik druk bezig om de foto hier te plaatsen maar die wordt door de server geweigerd. Later nog maar eens proberen. Een foto van de kinderen kan ik ook niet plaatsen dus zal het wel aan 't programma liggen. Wordt vervolgd dus!


En op zondag lukt het dus wel!
Bij de tas zit een sjaaltje. Ik had helemaal niet door dat dat er ook bij hoorde. De kleuren staan mij eigenlijk niet. Kan ik er iemand blij mee maken?

6 opmerkingen:

  1. En ik ben voor één keertje níet jaloers! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohhh Dat is Leuk!
    Gefeliciteerd :)

    Nu wachten op de foto....
    Hoop dat alles snel weer werkt....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je een bofkont! en wat heb je een gezellig blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zult het wel verdiend hebben ;-) Ik mail je binnenkort om te swappen, oké? groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben het helemaal eens met Nancy : je zal het vast verdiend hebben ;-)
    Veel plzier ermee, groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen