Pagina's

vrijdag 14 januari 2011

De haakvorderingen


Het uploaden van foto's wil nog steeds niet...grrrr. Maar via Picasa (wat ik nooit gebruik) lukt het wel, gelukkig maar want zonder foto's word het zo saai.


Ik heb nu 'al' 40 granny squaretjes. Voor een sprei van 2 bij 2 meter heb ik er toch al gauw 961 nodig. Ik denk niet dat ik dat ga halen....


Misschien krijgen de kinderen weer een poppendekentje, maak ik een kussenhoes of een kleinere sprei. De tijd zal het leren!

Het is trouwens enorm leuk om al die kleurtjes bij elkaar te zien. Je kan zoveel leuke en mooie combinaties maken.

3 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn aardig gelukt! ;) Leuke frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi!
    Maar wat heb je er veel van nodig :S ....
    Een kussen zou ook wel leuk zijn denk ik....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, het ziet zeker leuk uit! Kom op, nog 'even' doorhaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen