Pagina's

donderdag 23 december 2010

Voor de haaknaalden


Gisteren maakte ik een ritstasje voor al mijn 4 haaknaalden. Op de planning staat een ritstas(je) voor m'n breinaalden, ik heb lange ritsen, moet er alleen even voor gaan zitten. Op de foto's zie je niet dat ik de ritsen aan beide kanten heb afgewerkt met een extra stukje stof zoals hier.


Ondertussen krijg ik thee en taartjes en luisteren we naar de oude kerst-lp van vroeger, maar dan op een ouderwets casettebandje. Gezongen door een koor, in een kerk. Op kant B staan alle liedjes van The Sound of Music. Manlief doe je met dat laatste absoluut geen plezier, mij wel.


En dan hebben we bijna vakantie! Nou ben ik altijd thuis bij de kinderen, maar als manlief thuis is dan is het voor mij ook vakantie, wel 10 hele dagen! Dat heeft hij wel verdiend.

Vrijdag ga ik samen met m'n schoonzusje boodschappen doen voor het gourmetten op 1e kerstdag bij m'n vader. Vrijdagavond gaan we met vrienden Kolonisten van Catan spelen. Zaterdag dus gourmetten bij m'n vader en zondag gourmetten bij m'n schoonouders. En dan hebben we nog mijn verjaardag, m'n broertjes verjaardag en Oud & Nieuw. Dan begint het 'normale' leven gelukkig weer.

1 opmerking:

  1. Leuk zakje!
    En dat nijntjesserviesje komt me bekend voor, heeft hier ook in het kinderkeukentje gestaan...

    BeantwoordenVerwijderen