Pagina's

maandag 27 december 2010

Swap swap


Een tijdje geleden was ik de gelukkige die iets toegestuurd zou krijgen van Koekepeertje.
Poging 1 mislukte, het was waarschijnlijk een zware reis want de breekbare inhoud had het alles behalve overleefd. Gelukkig kwam er ook een poging 2 en dat is deze schattige broche.

Nu is het mijn beurt! Wie wil iets van mij krijgen? De eerste die een reactie achterlaat, is de gelukkige!
De enige voorwaarde is dat je daarna zelf ook iemand iets geeft.

En ben je niet de eerste? Geen nood, je kan nog meedoen met mijn give away!

9 opmerkingen:

  1. Je zal maar geluk hebben.
    Ik vind het altijd leuk iets te krijgen.
    Groeten, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is snel! Heb je wel een blog? Je moet wel een nieuwe oproep kunnen doen. Stuur je mij je adres? M'n mailadres staat rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben te laat! :P
    De broche is super schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah ook te laat.....nu de andere blog maar in de gaten houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke broche! En wat een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt en een heleboel leuke kadootjes ;-)
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen