Pagina's

maandag 13 december 2010

Mandje en zakdoekjeszakje

Allereerst bedankt voor de reactie op mijn verjaardags-give away! Je kan nog mee doen tot eind van het jaar. Er zitten erg leuke ideetjes tussen.
Naast de pagina met give aways heb ik trouwens een pagina gemaakt met allerlei leuke naai-projecten waar ik ooit mee wil beginnen.


Gemaakt van het stofje wat ik kocht in Groningen.


Deze maakte ik voor m'n moeder. Het is een hele slechte foto maar zonder flits waren de kleuren zo lelijk. Vanmorgen bestelde ze nog 2 sterren, die zal ik deze week voor haar maken.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt weer erg leuke dingen gemaakt.

    Enne bedankt he voor je pagina met nog te maken leuke dingen... Zo komt er nooit een eind aan mijn lijstje ;-)

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig idee, dat lijstje met 'nog te doen'. Ik heb toevallig gister in een blogje opgesomd wat ik allemaal nog wil maken (een aardig lijstje, en vast nog heel vergeten...), maar zo'n lijstje aan de zijkant heb je altijd bij de hand!
    En het mandje (ook een van de dingen op mijn lijstje) is erg mooi geworden zeg!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee, dat lijstje!!! En erg leuk wat je gemaakt heb!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk mandje heb je gemaakt. Ik ga zo eens even je lijstje bekijken, misschien krijg ik er nog meer inspiratie van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk!!
    dat zakje voor zakdoekjes is leuk!! kan ik ergens een tutorial vinden!? of maak je hem zo uit je hoofd :D

    BeantwoordenVerwijderen