Pagina's

zondag 28 november 2010

Leuke post en middagje Groningen

Gisteren werd er een pakje bezorgd en we hadden geen idee wat het kon zijn. Toen de postbode boven was, zag ik dat het voor mij was. Het pakje is van Lisette van Shade of Shadow voor de Vossenjacht van Swap Bot. Voor Lisette heel veel nnnnnnnn!


Ik kreeg een super leuk pakket! Stofjes, 3 schattige doosjes thee, een waxinelichthouder, een kerstbal met gehaakt jasje en zelfgesponnen wol. Jammergenoeg heeft de kerstbal de reis niet overleefd. Ik zal het jasje vullen met iets anders.


De prachtige wol! Ik ga er een sjaal van breien. Het is al genieten zoals het er nu uitziet, wat een prachtige kleuren.


En het waxinelichtje. De foto is zonder flits genomen, de kleuren zijn lichter paars, ook erg mooi.

Vanmiddag gingen we naar Groningen. Het was koopzondag en op de Vismarkt was de Hip en Handgemaakt markt. We hebben 1,5 rondje over de markt gelopen. Ik heb een leuk oud stofje gekocht. Het ligt nu in de handwas want het rook lekker muf ;) Verder hebben we nieuwe laarsjes voor Noa gekocht en hebben we heerlijk met warme choco+slagroom en wat eten bij het News Cafe gezeten.


Zaterdag hebben we Sophie maar eens achter het loopwagentje gezet en dat ging wonderbaarlijk goed! Al liet ze zich liever door Noa duwen.

2 opmerkingen:

  1. HOi Carolien,

    oh had ik dat geweten, was ik er ook heen gegaan naar de Hip en Handgemaakt markt. Ik woon vlakbij groningen, maar heb er niks van meegekregen via de kranten. Bedankt voor je reactie trouwens. Gewoon van de markt al die stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip van de boom, zoiets zoek ik wel alleen dan 2.5 keer zo groot. Bovendien zijn de recensies van dit bedrijf waardeloos dus durf ik daar niets te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen