Pagina's

zondag 7 november 2010

Kerstversiering, een probeersel

Op Swap Bot zag ik de swap staan om 3 hangers voor in de kerstboom te maken. Zoiets had ik nog nooit gemaakt dus wilde ik het wel proberen. Ik doe trouwens niet mee aan de swap want er gaat zoveel tijd in zitten en er zijn nog een boel dingen waar ik mee bezig wil.



Ik heb sterren en vijfhoeken getekend op papier en overgetrokken op vilt. Uitknippen en met prit vastplakken. Daarna met roze borduurgaren op elkaar vastgenaaid. Dat naaien is zoveel werk, gisteravond heb ik de 1e af gekregen. Zie hieronder. De lichtroze ster zit zowel voor als op de achterkant voor wat stevigheid van het geheel. Ik vind het resultaat erg leuk.

3 opmerkingen:

  1. heel mooi!! het ziet er inderdaad veel werk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat is erg leuk, veel werk maar je ziet wel dat je iets moois maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien,

    Ze zijn wel ontzettend leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen