Pagina's

vrijdag 12 november 2010

Kersthangers enzo


Zonet heb ik de laatste kersthanger afgemaakt. Morgen ga ik misschien wat extra vilt halen op de markt want ik vind het erg leuk om ze te maken!

En dit is dan de box pouch met abnormale verhoudingen. Het was dus bedoeld voor Swap Bot maar ik ga em nu zelf maar gebruiken voor klosjes garen ofzo.



Ik doe mee met Vossenjacht. Dan krijg je woorden als 'licht', 'letters', 'thuis', 'gezellig'. Uit 10 woorden moet je er 4 kiezen en daar dan iets mee maken. Ik heb al 2 dingen af en ben met de 3e bezig. Het is erg leuk geworden vind ik! Een kleine preview hieronder.



En dan vergeet ik nog de PIF die ik voor Kim maakte. 2 pannenlappen en een ritstasje. Ze was er gelukkig erg blij mee!



1 opmerking:

  1. Inderdaad teveel leuks! Leuke dingetjes weer:) Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen