Pagina's

donderdag 4 november 2010

De (d)ecodeken


Met deze wol breide ik vroeger. Het is een jaar of 20 oud en het ligt al evenlang te wachten op een mooie bestemming. En gelukkig heb ik die nu gevonden! Ik bewaar veel te veel dingen, soms is het tijd om ergens afstand van te doen en weggooien kan ik echt niet.

                                    

Dit is een stukje van de (d)ecodeken van Roos. De deken wordt gehaakt van restjes wol. Mijn envelop met restjes is inmiddels aangekomen. Heb jij ook wat wol over voor dit leuke project?

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om hier over mijn recycleproject te lezen :-)
    Ik heb zojuist de "voor-foto" met jouw ontvangen wol op mijn blog geplaatst. Nu even stevig doorhaken en dan volgt de "na"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan de wol ook vanuit Belgïe verstuurd worden???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Juf Sofie
    Ik zou even een berichtje aan Roos sturen. Het is haar deken. Ik maakte alleen wat reclame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen