Pagina's

maandag 8 november 2010

Box pouch

Voordat ik begin over de naaiperikelen van gisteren, eerst even een mooie foto van gisteren. We stapten bij mijn vader uit de auto en dit was wat ik zag: een prachtige blauwe lucht en kleurige beukenbladeren.

En dan de box pouch. Ik las bij Anni-tas dat je deze niet kan maken met een netjes afgewerkte binnenkant zoals een ritstasje. Dat wilde ik natuurlijk proberen met dit als resultaat.


De binnenkant is inderdaad niet 100%. 1 hoek heb ik gebruikt om te keren en moest ik daarna op de normale manier dichtnaaien. Ik heb er nu klosjes garen in dus het maakt niet zoveel uit, ik wist van tevoren dat het niet super zou worden.


Ik ga nu een nieuwe box pouch maken met een mooi afgewerkte binnenkant maar dan zonder biaisband te gebruiken. Het kan anders had ik bedacht. Het resultaat volgt...

5 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd, heb em zelf al eens gemaakt zoals Anni tas het beschreven heeft, dus met baisband.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem ook super!

    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik ben in mijn tuto nog vergeten te melden dat ik lui ben en het met de naaimachine af wil werken ;-)
    Ik ben benieuwd naar jouw oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen