Pagina's

woensdag 10 november 2010

Bellen blazen en een mislukte box pouch

Laat ik beginnen met iets leuks.



Gisteren maakte ik een box pouch met afgewerkte binnen- en buitenkant. Waar ik met mijn gedachten was weet ik niet maar de afmetingen zijn niet helemaal ok. Ik gebruikte 2 stukjes stof voor de buiten- en 2 voor de binnenkant. Vastnaaien aan de rits en dan de onderkant dichtnaaien, behalve een stukje om te kunnen keren. Dan de hoeken maken en keren maar!

Een gewoon ritstasje maak ik met 1 ipv 2 stukjes stof. Ik gebruikte dezelfde afmetingen als ik dan gebruik. De box pouch (hoe noem je dat eigenlijk in het Nederlands?) is nu qua verhouding niet mooi. Foto volgt nog want de batterij ligt aan de lader. Ik maakte het trouwens voor een swap op Swap Bot en het heeft als thema 'glans'. Ik gebruikte voor de binnenkant een glimmend stofje, het laatste stukje! Nu moet ik iets nieuws verzinnen.   :-(

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke bellen, maar wat balen dat de box pouch mislukt is...

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen