Pagina's

maandag 4 oktober 2010

Poppendekentje

Op het moment ben ik bezig met het maken van een poppendekentje. Noa kreeg een wiegje voor haar pop en daar had ik al een dekentje voor gemaakt. Een tweede dekentje is eigelijk niet nodig maar ik had eens een leuk idee gezien en iets soortgelijks kwam ik vorige week weer tegen. Waar weet ik niet meer. Ik gebruik een molton onderlegger voor in de wieg van de Hema en restjes stof die ik recht knip. Ik plak de stofjes met een Prit-stift vast en dan zigzag ik ze op het molton. Ik ben al een heel eind.


Het wiegje wordt trouwens voor van alles gebruikt behalve voor de poppen. Meestal ligt het vol Duplo of gebruikt Noa het om in te zitten. In dit geval samen met Sophie.



Toevoeging
En toch mijn inspiratiebron nog gevonden!

6 opmerkingen:

  1. Leuk ideetje!
    Zo die lapjes er op doen!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ontzettend leuk idee!
    Moet ik onthouden;-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal eens met mijn voorgangers..erg leuk. Je houdt altijd van de kleine stukjes over waar je niets mee kan...nu wel dus. Ik denk dat ik maar eens kleine stukjes moet gaan sparen om mijn dochters met 5 dec. ook zo'n leuk poppedekentje te gaan geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Carolien, leuk resultaat! Voor het geval je er nog aan wilt referen: dit stond ook op de blog http://myrosevalley.blogspot.com
    groet en succes met het dekentje afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Maaike
    Dat is dan nummer 3 want die site kende ik nog niet. Ik zal nog eens zoeken naar de sites waar ik soortgelijke dekentjes op heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen