Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Oorbellen en een luierzakje


Deze oorbellen kreeg ik gisteren. Ik won samen met nog 2 dames de give away van Sascha. Ik heb al een jaar geen oorbellen meer gedragen. Gelukkig waren de gaatjes niet dichtgegroeid!

De kinderen liggen heerlijk te slapen. Het werd weer tijd voor een nieuw project: het luierzakje van Mme Zsazsa. Aardig gelukt vind ik. Ik heb een wat dikkere stof voor de buitenkant gebruikt. Een dunne stof slijt toch snel in m'n tas. Ik heb altijd 2 losse luiers en een plastic bakje met doekjes mee. Die kunnen hier nu mooi in. Blij blij!!

Het enige verbeterpuntje is de kleur garen wat ik voor het klittenband heb gebruikt. Dat had toch beter wit kunnen zijn...




4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de oorbellen, ze zijn erg mooi! Je luierzakjes zijn superleuk geworden. Mooi stofje! Ik zou het superleuk vinden als je mee wilt doen met Link Your Stuff op mijn blog vandaag.
    Groetjes!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ondertussen de klittenband vervangen door drukknoopjes, is steviger wanneer er veel pampers in zitten. mooi stofje trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen