Pagina's

woensdag 27 oktober 2010

Give away's en PIF

Noa is op de opvang, de boodschappen zijn binnen, Sophie is in bad geweest en ligt nu lekker te slapen. Ik doop speculaasjes in een heerlijk kopje thee.


José won mijn give away en wilde graag een naaldenboekje. Dit is het geworden. Ik had de stof vooraf gestreken en nadien ook. Toch zie je kreukels. Komt waarschijnlijk door de vlieseline. Jammer.


Ik won de give away van Roze met witte stippen. Het is een hele grote lap Dapper-stof die gisteren in de bus lag. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen maar ik ben er erg blij mee!


Ik deed mee met de PIF van Kimminita en gisteren kreeg ik deze leuke tas. Ze wilde weten welke kleur mijn winterjas heeft (legergroen) en de tas past er goed bij. De volgende foto is door Blogger ondersteboven gezet, grrrrr. En de groene kleur van de buitenkant is wat meer olijfgroen, zoals de foto die Kim op haar blog heeft staan. Nu ga ik heel hard nadenken over een cadeautje voor Kim.


En om af te sluiten nog even een fotootje van 2 meisjes die lief rozijntjes eten.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent. En die foto van de meisjes..prachtig koppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Carolien, in kruidvat kocht ik het bollenfleece dekentje aan 1.5€ (voor 1.6m op 1.2m)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke weggeefjes (zowel gekregen als gegeven) en amai, wat een guitig kinderhoofdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Carolien, wat een ontzettend mooi naaldenboekje heb je gemaakt! Prachtig dat stofje in combinatie met de knoop.
    Fijn weekend, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen