Pagina's

donderdag 21 oktober 2010

De buit van gisteren - deel 3


Gisteren ben ik samen met Sophie en m'n schoonzusje naar Ikea geweest. Ik heb 5 stofjes gekocht. Van de oranje met vogels maak ik een speelgoedzak, iets groter in doorsnee dan de vorige die ik maakte. Ik ben er al bijna klaar mee.

En ik zag deze leuke theedoeken. Ik wilde een setje van 3 maar kocht per ongeluk 2 setjes. Ze zaten aan elkaar geplakt met de etiketten en daar kwam ik thuis pas achter. Waarschijnlijk ga ik ze niet als theedoek gebruiken maar worden ze vermaakt tot iets anders leuks.


Omdat we met mijn schoonfamilie Sinterklaar vieren, mocht ik weer een verlanglijstje samenstellen. Dat vond ik altijd moeilijk maar nu niet meer! Ik heb 3 FQ gevraagd bij VanMarieke. Dat heb ik dus in het vooruitzicht!

3 opmerkingen:

  1. Heeeele leuke stofjes en superleuke theedoeken. En ik wilde al zo graag nog weer naar Ikea, nu NOG liever (maar waar is de tijd?).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens op mijn blog! Daar kun je zien wat ik met de theedoeken van Ikea heb gebrouwen :)
    Liefs Hermiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, die theedoeken hangen hier ook! Leuk zijn ze he?
    Leuke stofjes heb je gescoord!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen