Pagina's

zondag 12 september 2010

Weekje vakantie

Onze week vakantie.
Waarin we Makkum, Terschelling, Vlieland, Harlingen en Stavoren aandeden.
Sophie eindelijk zelf uit een fles leerde drinken.
We op Terschelling door de regen fietsten en Noa het bergaf erg leuk vond. 'Noa fiets leuk'. En Sophie aan het einde van de rit in slaap viel onder haar poncho.
We cranberrytaart aten in de Bessenschuur.
De kachel diesel begon te lekken.
Manlief en ik bij gebrek aan 4 mensen met z'n 2en canasta speelden.
Ik 4 keer een begin aan Sophie's sjaal haakte en em toch maar ga breien.
We boer Henk en gezin vertelden dat er na het missen van de laatste boot geen optie meer is om op Vlieland te komen. Behalve dan een peperdure watertaxi.
Ik niet elke avond zelf heb gekookt en we dus ook buiten de deur hebben gegeten.




Kopje thee dinken.


In bad in een curver bak.


De dames slapen.


Knuffeltje van Sophie.


Vlieland




Zelf drinken!


Laatste dag, bijna thuis...

Het was een heerlijke week. We zagen zon en regen en voelden harde wind maar vermaakten ons prima.

3 opmerkingen:

  1. Dat was genieten, als ik de foto's zie wil ik ook wel een weekje weg....
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen