Pagina's

vrijdag 17 september 2010

Pannenlap en wandelingetje met de dames


Toen de kinderen sliepen, heb ik snel een pannenlap gemaakt. Ik heb een hele stapel log cabin blokken voor een deken voor de kinderen en daar heb ik er 1 van gepakt. Op zich best goed gelukt. Het  formaat is wat klein maar ook wel weer schattig daardoor. Misschien maak ik eens een grotere en dan met 2 lagen fiberfill er tussen. En waarom de 2e foto op z'n kop staat??

Vanmiddag ben ik met de kinderen wezen wandelen bij het Ketliker Skar (Katlijker Schar). We waren gelukkig net voor een flinke bui regen weer in de auto. Het ging erg langzaam omdat Noa zelf meeliep. Het ging gelukkig erg goed en we waren er even heerlijk uit. Normaal ga ik naar m'n vader toe op vrijdag maar hij is 4 dagen met m'n broertje en z'n vriendin naar de Ginkelse Heide. Zaterdag is daar de jaarlijkse parachutisten dropping. We gingen er vroeger praktisch elk jaar heen. En ze gaan naar een herdenking in Ede bij een monument waar ook de naam van mijn overgrootvader op staat die daar is omgekomen bij een bombardement in WOII.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten