Pagina's

woensdag 15 september 2010

Herfstige hoogtepunten

Voor mij is de herfst vandaag wel officieel begonnen. Herfsthoogtepunt 1. M'n vader heeft de eerste hazelnoten geraapt en er staan al 2 vliegenzwammen op het gras. Vlak bij ons weet ik heel veel hazelaars te staan en daar zal ik binnenkort met een tasje naartoe! En nummer 2 zijn de tamme kastanjes die ik elk jaar met m'n vader ga rapen. Ik sta er wat af aan m'n moeder en de rest mag ik helemaal zelf oppeuzelen!


En dan nu op de bank naar de KRO detective kijken en over een minuut of 20 2 maiskolven uit 't water halen. Jammie!

Herfstig hoogtepunt 3. Ik zit nu op 79 volgers!!! Wel erg veel en ook nog m'n geboortejaar. Als ik er 80 heb dan komt er weer een give away. Even bedenken wat ik al maken...

2 opmerkingen:

  1. ooooh wat super die vliegezwam, ik ben er nog nooit eentje tegengekomen maar wil zooo graag eentje vinden. Ga toch maar eens opzoek gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rood-met-witte-stippen paddestoel ik ben er nog naar op zoek. De kastanjes zijn hier al wel gevallen, dus kom maar op met die herfst

    BeantwoordenVerwijderen