Pagina's

woensdag 22 september 2010

Hello Kitty

Tot vanmorgen vond ik Hello Kitty niet leuk. Maar nu wel! Bij Kruidvat hebben ze nep-Duplo van Hello Kitty in de aanbieding. Deze kocht ik voor de kinderen. Het is alvast voor Sinterklaas dus het gaat ingepakt in de kast. Ook kocht ik een setje luiers voor poppen en een setje accesoires voor de poppen. Ze zijn er begin december vast blij mee.

Er is trouwens best veel Hello Kitty 'Duplo'. Het merk is Unico Plus, ook op internet te koop. Erg leuk al dat roze!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit, ik denk dat ik morgen ook maar eens langs ga....wel handig om nu alvast wat 5 dec. in te kopen dan heb ik straks niet alles tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hebben men meisjes er ook een set van. Vorig jaar gekregen van de lieve Sint (hier gaat het een beetje anders als in NL). En ze vinden het allebei geweldig om mee te spelen. Je hebt dus een goede keuze gemaakt!
    en euh... ik houd zelf wel van hello kitty :)

    BeantwoordenVerwijderen