Pagina's

vrijdag 17 september 2010

Give away!


Ja ja. De 80e volger heeft zich vandaag gemeld! Er komt dus een give away aan. Wat ik weg ga geven blijft tot het laatste moment een verassing want ik weet nog niet wat ik ga maken. Ik ga sowieso zelf iets maken. Wil je een ritstasje, een papieren zakdoekjeshoesje, een tasje met een knoop, een tea wallet, een naaldenboekje? Doen jullie mee?

Wat je moet doen:
n Zorg ervoor dat je volger bent.
n Laat me weten wat ik voor je moet maken en eventueel je favoriete kleur(encombinatie). Als het een haalbaar iets is dan maak je in elk geval kans op jouw wens.
n Ik vind het leuk als je een linkje op je blog zet.

n Reageer voor 30 september.

26 opmerkingen:

  1. Wat ik geweldig leuk vind: de love-bird. Ik zie er zo al een paar staan op de schouw hier (maar ben gewoon te lui om er zelf aan te beginnen). De kleurtjes maken niet echt uit, ze zijn op zich zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh ! ik doe graag mee : het is mijn give awaydag namelijk : ik kreeg vandaag mijn eerste en heb er zelf ook voor het eerst 1 gemaakt vandaag.

    Ik vind zo'n zakje met een rits wel leuk bijvoorbeeld... En die appeltjesstof bijvoorbeeld... maar eigenlijk maakt het mij niet zo uit, want een verrassing is ook altijd leuk.
    Ik zet je give away op mijn blog en ik ben al volger.!

    Sppannend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Een verrassing...die ritstasjes zagen er erg leuk uit. Pipachtige stofjes zijn bij mij wel favoriet, alhoewel die uiltjesstof er ook erg schattig uitzag. Die tas op je blog gehaakt met plastic tasjes ziet er ook leuk uit. Ik laat me verrassen (als ik win natuurlijk...!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe leuk leuk leuk !
    Ik doe graag mee... ai ik vind het wel hebberig klinken ik heb net een give away gewonnen...
    Ik zou graag een zakdoekje tasje willen en alle kleuren zijn welkom.

    Morgen zet ik ff een linkje op mn blog...

    toedeloe...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen,

    Ik lees al met veel plezier je blog, heerlijk de verhalen over een moeder met twee meiden (net als ik)
    Ook een erg leuke give away...ik zou graag een naaldenboekje, ben die dingen altijd kwijt. Onze kleur is roze, paars, appeltjes groen of aqua blauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh wat leuk!
    Je mag me altijd verrassen met wat je maakt!
    Waar ik wel helemaal zot van ben is Giraffen, dus iets met giraffen op of in de vorm of met de kleuren geel en bruin zou ik geweldig vinden!

    x Inge

    (Je give-away staat ook op mijn blogje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo ik doe heel graag mee!
    ik hou van schattige stofjes en leuke dingen, dus wat je ook maakt, 't is allemaal tof!
    ik zet je bij de give aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou wel van verrassingen en van heel veel kleur, dus geef ik geen voorkeur op, en vertrouw ik op je creativiteit! Linkje staat op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! jeetje, maar wat moeilijk kiezen. Ik vind alles wat je maakt leuk! Ik laat me ook erg graag door jou verrassen. Mijn lievelingskleuren zijn roze en blauw! Spannend!!
    liefs, Nancy (ik zet je bij mij give-aways hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!Leuk!!!Spannend
    Ik doe mee!!!
    Rood wit blauw!!!!
    Stippen!!!
    Linkje staat erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, een 'verrassings-giveaway'!
    Leuk ook dat je meedoet met mijn giveaway. Ik heb alle teveelleuks briefjes in de grote giveaway schaal gedaan. Fingers crossed!
    Een gezellige avond en een leuke zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk !! Ik doe graag mee, en ik laat me graag verassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, mag ik meedoen met je give away?
    Vind het een leuk blog.
    Goede ideeën en fleurige presentatie.
    Groeten, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind alles leuk, dus ik laat me gewoon verrassen als ik win.

    Misschien iets met appels of met blauw en roze?

    Ik zal een link erop zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carolien,
    Laat ik nou net toe zijn aan een naaldenboekje :-), dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, ik doe heel erg graag mee. Ik vind knalkleuren leuk, blauw, appeltjesgroen, roze, paars. En ik vind alles wat je maakt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O leuk , ik doe mee! Een naaldenboekje van vrolijke kleurtjes, bloemetjes etc vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Ik wil ook graag meedoen...

    Voor mij graag een naaldenboekje of ritstasje. (waar je op dat moment het meeste zin in hebt ;) ) Doe maar eentje met een patroontje in.. diertjes of figuurtjes. Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen!

    Liefs! x
    ps: ik zet je snel even op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk !! Ik doe graag mee. Wat je maakt, maakt niet uit want ik vind de schoudertas, het naaldenboekje, het ritszakje ... allemaal even mooi.
    Ik hou van de combinatie rood-wit maar ook van roze en lichtblauw, van roosjes, van retrostofjes, ...
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heyho ! Ik wil ook graag meedoen...
    Qua kleur maakt het eigenlijk niet uit... iets sober... iets flashy... iets retro...
    Een naaldenboekje lijkt me leuk - of een haaknaalden-zakje...
    Ik zet ook nog een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik ben door je give-away hier terecht gekomen en heb zonet al je berichtjes 'gelezen'. Wel het bevalt me hier super. dus ik werd meteen volger. En doe dan ook graag mee aan jouw give-away.
    Weet je wat ik leuk vind... van die genaaide beestjes die je bij één van de eerste berichten laat zien. ik houd enorm veel van blauw, stipjes, streepjes, sterretjes, bloemetjes,...
    MAAR verrassingen zijn ook altijd heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,
    Via via hier terecht gekomen. Heb me inmiddels als volger aangemeld, en ik kan je vertellen, de teller staat op 95, proficiat!
    Ik zou heel graag meedoen aan je give away, en dan laat ik me graag verrassen.
    Omdat ik nog niet zo lang actief ben in blogland, weet ik nog niet hoe ik een linkje op mijn blog moet zetten, sorry.

    Creatieve groetjes,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Ik doe graag mee voor een naaldenetuitjes!
    Doe je ook mee met mijn give-away? www.sascha-lovetoknit.blogspot.com groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En dat is 97!
    Ik ben zelf niet zo handig met de naaimachine, dus ik zou gaan voor iets van een speldenkussentje.

    Wat een mooi achtergrondje heb je en wat een schattige dochters. Ik ga je volgen van tijd tot tijd. Als je zin hebt zie ik je wel komen bij Siem & Zo.
    Succes met deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk leuk leuk ...
    Ik loot graag mee ..heb alleen geen eigen blog (ontbreekt me gewoon de tijd voro) dus hoop dat ik toch mee mag doen ..
    laat me dan graag verrassen (iets paarsigs??)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik laat me graag verrassen, en ik wil nog meer zeggen: als ik win, krijg je ook iets zelfgemaakt terug! :)

    BeantwoordenVerwijderen