Pagina's

zondag 19 september 2010

Dierentuin en Stoffenspektakel


Ik vind het leuk om 1 keer per jaar naar de dierentuin te gaan. Emmen en Artis hebben we nu wel gezien voorlopig. Gisteren zijn we naar Arnhem gereden. We hadden het niet in de planning staan. Om half 2 besloten we het. Noa lag nog te slapen maar werd gelukkig uit zichzelf wakker. Snel eten, drinken, luiers enzo pakken en in de auto. We hadden prachtig weer en het was erg leuk. Noa wilde steeds zelf lopen en dat ging weer goed maar erg langzaam.

Vanmorgen ben ik met Sophie naar Leeuwarden gereden voor het Stoffenspektakel. Ik heb best veel gekocht. Van de onderste stof wil ik een jasje, trui of (en) een broek voor de kinderen maken. In de Knippie had ik patronen gezien die in aanmerking komen. Best spannend want kleding maken is mijn specialiteit nog niet.

7 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes!! Binnenkort is het in Zwolle en ik denk dat ik wel even een kijkje ga nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees net bij jou dat er stoffenspektakel is in Leeuwarden!! Hoe kan ik dit nu hebben gemist? Beetje balen! Maare veel plezier met je stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, ben vanmorgen ook naar het stoffenspektakel geweest. Heb ook allemaal leuke stofjes gekocht. Jij bent zo te zien ook leuk geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk zo'n dagje dierentuin!
    Wat een leuke stofjes!
    Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met deze stofjes heb je in ieder geval wel heel erg veel zin om aan die kleertjes te beginnen!! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen