Pagina's

donderdag 23 september 2010

Als de kinderen slapen...


...kruipt mama achter de naaimachine. Deze keer een ritstasje/etui. De binnenkant is donkerroze met witte stippen. De voor- en achterkant:


Ook naaide ik laatst nog een pannenlap. Ik gebruikte 2 lagen fiberfill ipv 1 maar het resultaat was niet enorm veel beter. 1 laag is wel voldoende. M'n moeder heeft deze al mee naar huis genomen dus helaas geen foto.

Ik ben al een heel eind met m'n 2e gehaakte plaid. Ik vind het zulke leuke kleurtjes. Best wel zomers. En dan nog een fotootje van m'n log cabin blokken. Ik weet niet of ik er genoeg wil maken voor een 1 persoons deken. Het is wel erg veel werk. Maar om nou 40 pannenlappen te gaan maken...


Heeft iemand trouwens enig idee waarom sommige foto's worden gedraaid? M'n haakwerk staat nu op z'n zijkant. Ik had er laatst ook al last van.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het ritstasje erg mooi!Leuke stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, ja ik had het ook al..maar met fotos die ik eerder zelf gedraaid had.
    En er was een trucje..natuurlijk heeft mijn favorite systembeheerder het mij laten zien maar..oeps..ben ik het weer vergeten *zucht*
    Als het bij je foto ook zo is (al eerder bewerkt) dan vraag ik hem graag nog een keer;-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk stofje heb je gebruikt voor het tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk al die blokken zeg!
    En dat met die foto's heb ik ook wel eens, weet ook niet hoe het komt..
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk ritstasje met een super stofje! Wel even doorzetten hoor voor een deken! Ik vind het geweldig!

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!!!
    Ik heb het ook al een aantal keren gehad, maar dat ging over nadat ik de foto had verkleint???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Over de gedraaide foto's.
    Ik heb er pas last van sinds we een nieuw fototoestel hebben. De originele foto's heb ik niet verkleind of gedraaid. Raar he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien een erg late reactie.... Ook mijn foto's kwamen gedraaid op mijn blog te staan, Manlief (die Alles weet van computers ;-)) adviseerde mij om de computer eens helemaal uit te zetten (bij mij staat hij altijd op stand-by) en de prullenbak regelmatig te legen. Sindsdien draait'ie de foto's niet meer op z'n kant. Ik hoop dat het jou/jullie ook zal lukken.
    Groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen