Pagina's

maandag 2 augustus 2010

Ritstasjes en tijd voor een Give Away! (+ update)


Met dank aan de uitleg van Anni-tas heb ik een prachtig ritstasje gemaakt. Het is vrij klein, 11 bij 9 cm ongeveer, maar o zo schattig! En een rits inzetten is op deze manier helemaal niet moeilijk vergeleken met het gekluns van afgelopen weekend. Ik heb meteen 2 ritstasjes gemaakt. De 2e is 14,5 bij 10,5 cm en zit in het pakketje voor de give away.


Wat kan je winnen? Een ritstasje/portemonneetje met zelfgemaakte rozet, een notitieboekje en 2 vellen leuke etiketten. Met zorg voor u uitgekozen! De kans is heel groot dat er nog iets bij maak maar de kinderen zijn weer wakker dus komt het er nu even niet van en ik moet hoognodig iets doen aan wat men het huishouden noemt...

Wil je meedoen? Laat dan een berichtje achter en als je me nog niet volgt, kom me gezellig volgen! Een linkje naar deze give away op je eigen blog vind ik ook erg leuk. Meedoen kan tot 20 augustus, op die dag maak ik de winnaar bekend. Succes!

En dan nog even een update want ik vergat dat m'n give away nog niet compleet was. Deze kasthanger/achteruitkijkspiegelhanger hoort er namelijk ook nog bij!

43 opmerkingen:

  1. Leuke give away,leuke blog,
    Have a nice day

    See ya

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kleurtjes, word ik helemaal blij van! Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee!! Ik zet het op mijn blog! :) Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatjes zeg !
    ik heb zelf geen blog maar lees trouw mee met iedereen, via crafty swap
    Groetjes Nathalie,dolphy74

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee en volg je graag, wat een vrolijke spullen zeg!
    Groetjes
    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk doe ik bij jou ook mee!!!
    Schattige ritstasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee en ik was zelf ook van plan om binnenkort ritstasjes weg te geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away ik doe ook graag mee!

    Ik zal je ook gelijk linken op mijn blog !

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ook graag meedoen. Ik heb je give away ook op mijn blog vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe ook graag mee!! leuke blog trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vanaf nu ben ik ook een volger en ik plaats een leuk berichtje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou willen dat ik dat ook kon ze zijn echt geweldig.en ik wil graag meedoen.

    gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, zo een mooie give-away en leuke blog! Ik doe graag mee en word je nieuwste volgertje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Give-Away, Ik wil wel een kansje wagen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk deze give away, ik doe graag mee!

    Groetjes, Arnika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee! Het is een give-away vol leuke spullen :-)
    Ik zet vanavond direct een linkje op m'n give-away pagina, groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke hebbedingetjes! Ik doe graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee! Vanaf nu ga ik je ook volgen :D
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat tof, ik wil heel graag meedoen.
    Leuke blog trouwens, groetjes Poppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke give-away. Het ritstasje is helemaal te gek: superstoer door het stofje, maar ook zo schattig klein.
    Ik meld me meteen even aan als volger, ben erg benieuwd wat voor moois je nog meer maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook heel graag mee!
    Ik volg je ondertussen ook en ook via RSS blijf ik op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is idd teveelleuks! ;) ik doe een poging..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tuurlijk, ik doe ook mee!
    Heb hem erbij gezet op mijn blog :)

    Groetjes!
    Jantina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe mee! ik volg je via bloglovin' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oeh, ik doe wel mee:D Ik ga je ook zeker volgen, want je hebt een erg leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke GiveAway!! Ik doe graag mee, en ik zal ook even een linkje op mijn blog zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke blog! Ik doe mee en heb een linkje op mijn blog geplaatst.

    Groet,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattige give-away!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo, meteen een blog account aangemaakt en zelfs de stoute schoenen aangetrokken om zelf ook een blog op te starten... jaja en het begon..ooit.... met een give away zal ik dan zeggen... hihihi...

    Leuke site heb je meteen toegevoegd... was ook even vogelen, maar is goed gekomen...

    groetjes,
    LIEKEPIEK

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je een leuke blog, erg gezellig. Ik ga je volgen. En, natuurlijk doe ik mee aan de give-away. Groetjes en misschien zie ik je ook eens bij mij op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke give away, dat ik dat nog niet eerder gezien had!!
    ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke give away, ik doe graag mee!

    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg leuk! Ik doe graag mee! Lieve groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen