Pagina's

zaterdag 28 augustus 2010

PIF-jes op de bus

Ik heb de PIF van Lil' Miss Polkadot nog niet binnen maar ik vond dat mijn deelnemers niet langer mogen wachten. Dus de 4 enveloppen zijn vanmorgen op de bus gegaan. Dus: Nanda, Anoeska, Ellen en Jantina, ik hoop dat jullie iets met de inhoud kunnen. Ik heb er in elk geval erg m'n best op gedaan. En hopelijk vinden jullie de door mij gekozen kleuren mooi. Ik heb jammer genoeg geen foto van het 4e pakketje. De enveloppen zaten al dicht en toen dacht ik er pas aan.

En dan nog even een fotootje van 1 van onze gasten. De hele winter komt er geen vogel naar de vetbol en pinda's en nu komen er steeds koolmeesjes langs. Maar wat wil je ook. 15 hoog is alleen interessant voor duiven, en die heb ik hier liever niet. Maar dat kleine spul is zo gezellig!


En de buit van vandaag zijn 10 bolletjes van de Zeeman. Er waren ook andere kleuren maar dit is het geworden. Leuk voor een sjaal voor de kinderen. Het is deels acryl en zooooo zacht. En goedkoop :)

5 opmerkingen:

  1. Die bollen heb ik ook! Heb er al dingen mee gehaakt, en het haakt heel prettig :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja idd, ik koop ook wel eens van die bollen, het haakt heel prettig!
    ik heb nu ook van die fluffy wol, voor amigurimi beestjes en dan haakt een beetje vreemd, maar word wel heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is moet je de PIF begin komende week binnen hebben, heb het afgelopen week op de bus gedaan...
    Spannend !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Zeeman wol heb ik ook regelmatig. Echt zo soepel en zacht.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen