Pagina's

donderdag 5 augustus 2010

PIF-je (Pay It Forward)

Ik doe mee met de PIF van Lil' Miss Polkadot. Ze geeft 3 gelukkige mensen (waaronder ik dus!) een zelfgemaakt cadeautje + aan degene aan wiens PIF zij meedeed.

Heb je zin om mee te doen? Ik zoek 3 mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje kan sturen. En dan krijgt Lil' Miss Polkadot ook iets van mij. Als je meedoet, moet je mij ook weer een cadeautje sturen + aan 3 mensen die mee willen doen aan jouw PIF. En ga zo maar door.........

Doe je mee?

3 opmerkingen:

  1. Ik wil wel mee PIFfen (is dat een woord??)! Leuk!!
    Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet! Nog 2 te gaan...ik hou je op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zoek ook nog deelnemers, maar doe alvast graag mee aan de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen