Pagina's

maandag 30 augustus 2010

Naaldenboekje

Ik heb mezelf vandaag verplicht om iets met de naaimachine te maken. Niet dat dat een straf is, maar haken vind ik op het moment ook erg leuk. Het is een naaldenboekje geworden met appeltjesstof waar ik nu eindelijk in durfte te knippen nu ik er een bestemming voor had. Natuurlijk liep m'n machientje vast. Het spoelhuis klapte erop los. Het probleem is dat (heel soms gelukkig) als de onderdraad naar boven wordt gehaald, de bovendraad dan vast wordt gehaakt aan een punt in het spoelhuis. Dus 5 keer de boel losschroeven en dan doet ie het opeens weer.

Over het resultaat ben ik tevreden. Voor de zoveelste keer vergat ik m'n labeltje erin te naaien en bij gebrek aan een rood knoopje + lintje is het roze geworden. En ik moet m'n stof ook maar eens gaan strijken want er zit een beste vouw in.

12 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt zeg, heel erg handig lijkt me dat. Ik vind het gekozen stofje ook heel erg mooi.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje! En fijn om te horen dat het niet alleen bij mij wel eens mis gaat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is super handig zo'n tasje!! mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke stof en het stoort niet dat het lintje en knopje roze is

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carolien, ik kom even kijken en ik zie dat je rozetten hebt gemaakt. Kijk even op mijn blog wat je er nog meer van kan maken.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk !
    dat moet ik ook eens proberen te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooh, dank dank dank! ik kreeg net de post binnen :D Echt super! Ik ga vanavond de pifjes in orde maken en opsturen.
    Heb je hier trouwens een patroontje van, dat speldenmapje? Ergens op internet ofzo? Errug leuk!! Stofje is ook heeeeel heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk geworden! Rood met roze vind ik zeker een geslaagde combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een zeer mooi stofje!!!!

    ( en doen naaimachines niet altijd effe moeilijk ? )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukie!
    Leuke blog ook. Ik ga je volgen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen