Pagina's

zondag 29 augustus 2010

Kiri


Vroeger gingen we minstens 1 keer per jaar naar mijn opa en oma die in Frankrijk woonden. Nu leven ze jammer genoeg niet meer. Dus met het hele gezin en soms hond heen en weer naar de Dordogne. En 1 keer zelf weer terug met een jong thuisloos poesje. Maar dat terzijde.

Waar het om gaat zie je op de foto: Kiri! De lekkerste smeerkaas ter wereld en alleen in Frankrijk en volgens mij ook in Belgie te krijgen. Vanuit Friesland niet te doen om een voorraadje te halen dus ben ik extra blij dat m'n moeder op vakantie 3 doosjes voor me heeft gekocht. Met een boterham (zou eigenlijk een stokbroodje moeten zijn) met Kiri waan ik me weer even in de Dordogne.

4 opmerkingen:

  1. Aja, ook in België algemeen verkrijgbaar. Gek dat ze dat bij jullie niet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is het wel vaak dat omdat je het niet met regelmaat hebt (die smeerkaas) dat je het extra waardeert en het extra lekker is als je het dan een keer wel hebt.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ... kinderkaas. De kids zijn er dol op en in België is die inderdaard overal te vinden. Ik ga binnenkort een weekendje naar Nederland, maar ik weet natuurlijk niet of jij op de weg naar mijn bestemming woont. Mail me maar, je weet maar nooit, misschien dat ik de melkboer kan zijn en je een portie instant-geluk kan bezorgen.

    Bedankt voor de verjaardagswensen.
    Morgen komt er nog een getal om je hoofd over te breken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kiri..leuk..heb je ook in Duitsland overal te koop..Mijn oudste zoon is er gek op..en heeft het inmiddels hier ook gevonden..bij de turkse winkel naast school..
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen