Pagina's

maandag 16 augustus 2010

De zusjes muggenbult


Afgelopen weekend hebben we weer heerlijk gezeild. Zaterdag waren er vrienden mee, we zijn toen heen en weer naar Enkhuizen gevaren. Op de heenweg waaide het nauwelijks en er waren enorm veel muggen. Daar word ik helemaal kriebelig van. De terugweg konden we gelukkig zeilen en waren de muggen weg! De kinderen zijn natuurlijk weer gestoken en hebben er wat muggenbulten bij. Noa viel ook nog eens van het trapje en heeft 2 blauwe bulten op haar voorhoofd. Niet zo charmant. Zondag waaide het erg hard, en dikke windkracht 6. We zijn op de motor terug naar Heeg gevaren. Het was wel erg lekker weer want de zon scheen de hele tijd.
Deze stofjes kreeg ik eind vorige week binnen. Van elk een FQ. Ik durf er niet in te knippen! Ze zijn zo schattig. Eens even goed nadenken wat ik ervan ga maken.

Mijn PIF gaat nu toch door met 3 deelnemers! Ik ben bijna klaar met het 4e pakketje. Zodra ik dat van Lil' Miss Polkadot heb gekregen, doe ik mijn verassingspakketjes op de bus. Ik ben zooo benieuwd wat ik terug krijg van iedereen. Het is zo'n leuk concept.

4 opmerkingen:

  1. haha, wat een schattige foto's! en heeele mooie stofjes, denk er inderdaad eerst maar eens héél goed over na :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat moet dat kriebelen zeg al die muggenbulten. Niet fijn.

    Maar wat een super leuke stofjes zeg. Echt schattig. Vooral die slakken-/schildpadjes print vind ik gaaf.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Wat een leuke stofjes! Waar heb je ze vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Hermiek
    Ik heb ze bij radeerwiel.nl besteld. Ik vind ze zo schattig! Al leuk om alleen naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen