Pagina's

woensdag 25 augustus 2010

De plaid is af!


Het was wel veel werk maar de plaid is af! Ik heb er een extra rand van stokjes omheen gehaakt. Die krult een beetje om, dat is wel jammer. Door alle openingen is het niet een enorm warm ding maar het is wel leuk als dekentje als Sophie in de wipstoel in slaap valt. Of als extra dekentje 's nachts voor 1 van de kinderen. Ik ben er best trots op. en misschien begin ik binnenkort wel aan een nieuwe, met andere kleuren.


Afgelopen zaterdag waren we de hele dag weg. 's Ochtends naar Utrecht voor de combi-verjaardag van 3 neefjes van manliefs kant. En daarna door naar m'n schoonzusje hier in de buurt want ze was jarig. Ze was erg blij met mijn zelfgemaakte cadeautjes! Haar moeder vond het er allemaal zo netjes uitzien, en zo leuk met m'n eigen labeltje! Wel leuk om zoveel complimentjes te krijgen!

Met de kinderen zijn we naar de speeltuin aan de overkant van de straat geweest. Noa durft van alle glijbanen, ook de hoogste. En Sophie was erg tevreden op de schommel. Dinsdag moest ik even naar m'n vader en daar liepen we door het aangrenzende weiland. Noa speelde met een pluk hooi en wilde liever niet mee naar huis toen. Vrijdag gaan we er weer heen, hopelijk treffen we het met het weer!

11 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! En vast warmer dan je denkt. Ik heb bij de bank een grof gehaakte poncho liggen waarvan niemand begrijpt dat het helpt als je die omdoet als je het koud hebt. Maar zelfs de gaten geven warmte af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de plaid heel erg leuk geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden zeg! En wat haak je netjes gelijkmatig!

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie plaid. Erg vrolijke en frisse uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank u dank u! Er zitten echt wel een paar blokken tussen die minder mooi zijn. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen. Sophie ligt er nu lekker onder te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij mooi geworden zeg die plaid. Echt schitterende kleuren!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je plaid is echt supermooi geworden!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je mij bent gaan volgen :D
    Ben inmiddels ook jouw volger geworden hihi
    Wat een mooie plaid heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier kan je trots op zijn!! Prachtig :)
    Liefs, Juul
    (van www.juul-gemaakt.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen