Pagina's

woensdag 11 augustus 2010

De buit van gisteren en vandaag

Via het Crafty Swap Forum heb ik van Dieuwertje een Roos-patroon gekregen. Gisteren zat het in de bus en ze had er nog een setje superschattige haarklipjes bijgedaan voor Noa en Sophie. Zo lief!! Nu moet ik nog heel hard aan de slag om iets voor haar te maken.

Ook kreeg ik een bestelling paspelband, ritsen en koord in de bus. Aangezien de naaimachine-/stoffenwinkel hier nog vakantie heeft moet je het ergens anders zoeken.

Vandaag ben ik samen met Sophie naar Ikea geweest. Eerst hebben we Noa naar de opvang gebracht. We waren voor 10 uur al in Groningen en het was al behoorlijk druk! Veel mensen genoten van het gratis kopje koffie of het 1 euro ontbijt. Sophie en ik hebben braaf gewacht tot het lint weg werd gehaald en toen 'stormde' iedereen naar binnen. Nee hoor het ging heel rustig.

Ik wilde zwart katoen kopen en juist dat hadden ze niet. Dan maar 2 andere stofjes gekocht, een potje voor Noa, wat plastic bakjes en bekertjes voor de kinderen. Bij de koopjeshoek lag een zwart katoenen hoeslaken voor 4 euro, dat heb ik maar meegenomen. En ik kon het niet laten liggen: een setje fruit en een setje groenten voor de kinderen. En stiekem vind ik ze ook erg leuk! Zelf maken is ook een optie natuurlijk...beetje lui misschien.

Op de terugweg zijn we nog even naar Jan Sikkes in Drachten geweest voor fiberfill en nog een paar ritsen. Boodschapje gedaan en toen waren we om half 1 pas weer thuis.

3 opmerkingen:

  1. erg he de IKEA in Groningen is altijd zooo druk.. jammer dat er niet meerdere in het noorden zitten.
    wat lief ook dat cadeautje en dan de knipjes erbij!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,

    Ik vind het prima om de PIF te starten met 2 i.p.v. 3 mensen. Ik hoor wel hoe het verder in z'n werk gaat.

    Groetjes, Anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij is het in iedere Ikea altijd wel druk, maar ze hebben er ook zo´n mooie spulletjes. Die haarclipjes zijn echt heel erg schattig.

    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen