Pagina's

woensdag 18 augustus 2010

Cadeautjes, knoopjes en draadjes

 
Vrijdag is mijn schoonzusje jarig en ik heb 3 cadeautjes voor haar gemaakt. Een zonnebrilzakje, een broodmandje en een ritstasje. Ik weet dat ze de stofjes leuk vindt en dat ze een zonnenbrilzakje wenst, nu maar hopen dat ze de andere cadeautjes ook kan gebruiken. Ik vind het broodmandje wat aan de kleine kant en zelf zou ik het gebruiken voor m'n mobieltje, de sleutels enzo.
Op het Crafty Swap Forum verloot ik dit ritstasje. Ik vind het stofje zo leuk. En m'n eigen label zit eraan. Meestal vergeet ik het mee te naaien..het moet nog een beetje wennnen.


Toen ik m'n naaimachine net had, kwam manlief met deze garen-set thuis. Gekocht bij de Lidl. De kwaliteit is best goed want ik trek het niet kapot. Er zit ook elastisch draad, een soort visdraad, extra dik garen en glittergaren bij. Ik weet niet of ik dat ooit ga gebruiken.
Vanmorgen was ik bij de plaatselijke naaimachinewinkel. Ik heb spoeltjes en een spoeltjesdoosje gekocht, dat ziet er een stuk professioneler uit! Ik zou ellebooglappen voor m'n broertje kopen maar die ben ik (voor de 2e keer) vergeten. Bij de Xenos kocht ik een setje knopen. Die zitten nu in het knopentasje. Ik heb ze eerder gebruikt voor m'n PIF, die ik nog niet kan laten zien want ze zijn nog niet verstuurd.

En dan nog even over m'n give away. Misschien een beetje pietluttig, maar als je mee wilt doen, is het wel de bedoeling dat je me komt volgen. Er staat wel iets tegenover...  Er zijn al veel mensen die mee willen doen. Zo leuk! En ik heb al 66 volgers!! Ik weet nog dat ik 1 volger had en daar was ik al blij mee! Nu ben ik 66x zo blij!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. zeer leuke knoopjes!!!! ik deed al mee voor je give-away en volg je al :-) wat zou ik ook blij zijn met zoveel volgers.
    je schoonzusje zal idd wel zeer blij zijn
    zeer mooie zakjes én stofjeskeuze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan! ik moet dringend ook zo eens een ritstasje maken! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat bruin/beige stofje is mooi (die je verloot bij de crafty swappers), waar komt die vandaan, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Anni
    Ik heb het stofje gekocht bij http://www.joskinderkleding.nl/index.php?main_page=index&cPath=81_107

    Het is ook nog in 't blauw zoals je daar ziet maar ik vond de rode zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave cadeautjes zeg. Daar heb je flink je best op gedaan. Wat een leuke stofjes ook.
    Dat bruine tasje is echt heel erg gaaf.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen