Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Cadeautje voor mezelf en de 1e PIF is binnen!


Ik heb mezelf getrakteerd op dit boek!! Er staan zulke leuke dingen in en ik begon vanmiddag met het kopje cappuccino. Maar ik raakte de tel kwijt, vanavond begin ik overnieuw, als de kinderen op bed liggen. Een beetje concentratie is wel nodig!


Het PIF-je van Lil' Miss Polkadot lag vanmorgen in de bus! Deze tashanger/sleutelhanger is al ingenomen door Noa maar ik heb em stiekem verstopt. Ik weet nog niet waarvoor ik em ga gebruiken. De kleurtjes zijn zo schattig. En ik kreeg bericht dat 1 van mijn verstuurde PIF-jes goed is ontvangen. Hopelijk zijn ze er blij mee.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje is dat hè, ik heb die ook. Staan zo'n leuke knuffeltjes in.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hier is de PIF ook goed aangekomen! Dank je wel!!! Vind ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Erg bedankt voor je candy. Ik kreeg hem vrijdag binnen. Ik heb foto's gemaakr. die zla ik deze week nog op mijn blog zetten. hem ingepi

    Ik ben bang dat ik zelf weinig aan het tasje zal hebben want mijn dochter (1,5 jaar) Heeft hem ingepikt. Ze is er echt gek mee alle spullen van haar poje gaan er in en moet overal mee naartoe. Dus ook van Anne moet ik je bedanken voor je candy.

    nogmaals bedankt

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik heb het boekje ook. Inderdaad een hoop telwerk. Ik was op een gegeven moment met steentjes in de weer en papier en pen om de tel bij te houden, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blog heb je, kwam hier via een ander blog waar je give away op staat vermeld
    ik weet niet precies waar je de tel kwijt geraakt? Maar als het gaat over de toeren die je maakt: iets tussen de laatste steek vd toer doen helpt goed , in het begin gebruikte ik gewoon een stukje wol in een andere kleur, maar sinds kort heb ik zo'n gordijnhaakje bij men haakgerief zitten. Die blijven beter zitten omdat je ze echt vast kan zetten.
    Ik hoop dat ik je wat geholpen heb.
    Groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen