Pagina's

donderdag 15 juli 2010

Zoet zakje

Gisteren heb ik eindelijk weer iets achter de naaimachine gemaakt! Dus even een dagje niet gehaakt. Het is het zonnebrilzakje van MiekK's. Wel mierzoet geworden qua kleur maar ik ben er erg blij mee. Aangezien ik geen fiberfill heb, heb ik als tussenvoering molton gebruikt. Dat doe ik niet weer want op de plekken waar een aantal lagen stof omgevouwen worden, voel je nu een dikke bult stof. Je ziet het gelukkig niet. Het hoesje krijgt een mooie plek in m'n auto.


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk is die! Mag ik ook vragen waar je het schattige uilen stofje gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lieve uiltjesstof heb ik bij VanMarieke gekocht. Het was een coupon dus had ik de laatste....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, en inderdaad een superleuk stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen