Pagina's

donderdag 29 juli 2010

Stylish Blogger Award


Van Nancy en ook nog van Hermieke, zie ik net, kreeg ik de Stylish Blogger Award. En dat vind ik natuurlijk erg leuk! Dussss...welke 5 dingen ga ik over mezelf vertellen? En aan welke 5 mensen geef ik deze award door?

1. Ik ben 30 jaar oud. Vaak denken mensen dat ik veel jonger ben.

2. Ik ben enorm bang voor dode en opgezette dieren. Ik heb in restaurants enzo een extra zintuig voor het zien van opgezette dieren. In Frankrijk hebben ze wel eens opgezette dieren uit de eetzaal verwijderd omdat ik er anders niet naar binnen durfde.

3. Vorig jaar heb ik hersenvliesontsteking gehad doordat ik de ziekte van Lyme had/heb. Toen ik nog zwanger was van Sophie dacht ik dat ik een muggenbult had maar dat bleek toch een tekenbeet te zijn (maar daar kwam ik maanden later pas achter). Een week na de bevalling werd ik ziek en het was onduidelijk wat er aan de hand was. Een maand na de bevalling lag ik 3 dagen in het ziekenhuis en daarna moest ik 2 weken lang antibiotica toegediend krijgen in het ziekenhuis. Je kan je een leukere kraamtijd voorstellen. Ik hou dus niet van infusen want ik kreeg vaak een nieuwe omdat mijn aderen snel ontstoken raakten. En bovendien deed het prikken vreselijk pijn.

4. Nu weer iets leuks! Ik heb gestudeerd en heb daar jammergenoeg niets mee gedaan. Toen ik met zwangerschapsverlof van Sophie ging, was dat ook het (voorlopige) einde van mijn (betaalde) werkende leven. Ik ben dus heeeerlijk thuis bij de kinderen.

5. Ik hou van meloenen, yoghurt, schepijs (met mate uiteraard), slapen, zeilen, lezen, wandelen, in de tuin zitten (die wij niet hebben) en de creabea uithangen. En natuurlijk mijn gezin niet te vergeten. Voor mijn meisjes doe ik alles!

Nou dat was het wel zo'n beetje. Opgeteld zijn het meer dan 5 punten maar wel netjes gecategoriseerd dacht ik. En aan wie ga ik de award doorgeven? In random order:
Aan MieKk's omdat ze bij mij op nr 1 in mijn favorieten staat en omdat ze zulke leuke dingen maakt.
Aan Annemarie's Breiblog omdat ik het een leuke blog vind en ik er inspiratie zoek op haakgebied.
Aan Mees en Lieve omdat ik naar aanleiding van het gehaakte bloemetje dat ik won, ben begonnen met haken.
Aan Miss Stik omdat ik er leuke dingen zie die ik ook zou willen (kunnen) maken.
Aan Mooimiek omdat ik op haar blog leuke dingen zie om te maken.

4 opmerkingen:

  1. Nou, wat leuk. Ik voel me vereerd! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ontzettend leuk Carolien, heel erg bedankt voor de award! Ik ben er ontzettend blij mee en zal mij meteen eens gaan beraden aan wie ik deze award door ga geven. Nogmaals dankjewel!

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! Als je het me niet kwalijk neemt laat ik deze award aan me voorbij gaan. De laatste tijd te veel awards / hoe het begon-stokje gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat lief, dank je wel :-)
    En wat is je roze kussentje leuk geworden, ze passen mooi bij elkaar zo!

    BeantwoordenVerwijderen