Pagina's

dinsdag 27 juli 2010

Kussenhoes en volgers

Een kussenhoes leek me wel leuk om te maken. Gisteren heb ik een beetje het kussen nagemaakt wat ik van MiekK's kreeg, maar dan in een roze versie. Ze passen nu zo leuk bij elkaar! Ik heb geen lange ritsen in huis en heb nog nooit een rits gebruikt dus heb ik een flap gemaakt. Over het resultaat ben ik best tevreden. Het duurde wel lang voordat de hoes af was. Ik kon nergens een werkbeschrijving vinden dus heb ik het flapgebeuren zelf bedacht. Achteraf was het niet moeilijk. Voor herhaling vatbaar! En zie ze nou gezellig samen op de bank zitten...

Vandaag heeft mijn 25e volger zich gemeld!! Dus tijd voor een give-away. Ik moet nog wel nadenken over wat ik weg ga geven. Kom me gezellig volgen en maak binnenkort kans op een leuk pakketje!

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kussens!! Hoe heb je die nou gemaakt, heb je ergens een Tutorial gevonden?? Ik ben eigenlijk ook wel erg enthousiast geworden om ze te kunnen maken.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hermiek
    Ik heb niks kunnen vinden op internet dus heb ik de kussenhoes gemaakt zonder tutorial. Ik plaats binnenkort wel even een berichtje over het in elkaar zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukie!
    Bedankt voor je blogberichtje, de knoop zet ik er gewoon met naald en draad aan. hij is wel zelfgemaakt, zie de tutorial op mijn blog - knoopjes maken & bloempjes haken. :)

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen