Pagina's

dinsdag 13 juli 2010

Gillende kinderen en een nieuwe verslaving

Afgelopen weekend zijn we voor het eerst een weekend weg geweest met de kinderen. Verder geen probleem, ik hield m'n hart alleen vast voor de nacht. De dames sliepen namelijk voor het eerst in 1 bed. De matrasjes zijn wel gescheiden door een net en aan de voorkant zit ook een net (+ zelfgemaakt gordijntje) zodat ze er niet uit kunnen vallen. Het leek allemaal goed te gaan tot Noa het op een krijsen zette. Sophie werd hier ook wat onrustig van en we hebben ze maar uit bed gehaald. Inmiddels was het onweer begonnen en waaide het enorm hard. De boot lag gelukkig goed vast en we hadden eigenlijk nergens last van. Na het onweer hebben we de kinderen weer op bed gelegd en toen sliepen ze snel, gelukkig maar. Het was al na 12 uur en we wilden zelf ook graag slapen.

Het was verder een heerlijk weekend. Wel erg warm. De kinderen hebben fijn met water gespeeld in hun piepkleine badje.


En mama heeft een nieuwe hobby! Ik kwam zoveel leuke haakwerkjes tegen en heb me gestort op de Granny Square. Gelukkig vond ik na wat zoekwerk een duidelijke nederlandse uitleg. Uit m'n wolvoorraad pakte ik leuke meisjeskleuren, volgens mij ooit bij de Wibra gekocht. Vroeger hield ik niet van roze en van bloemetjes maar sinds ik 2 dochters heb, vind ik het helemaal ok. Zie hier de 1e 2 lapjes (de rechter is nog niet afgehecht). Ik heb de beschrijving al niet meer nodig, het is best gemakkelijk als je het doorhebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen