Pagina's

donderdag 22 juli 2010

De geur van appeltaart

Ja want dat is wat ik ruik! De appeltaart staat in de oven en het hele huis ruikt ernaar! De kinderen waren zo lief aan het spelen dat ik de taart zonder tussenstops kon maken. En de reden?
Sophietje is vandaag 1 geworden!!
Wat gaat een jaar dan vlug voorbij! Ik weet nog zo goed dat ze werd geboren en dat ik even stil was van het zwarte haar want ik verwachtte weer een blonde dame in mijn armen te krijgen. Inmiddels is het haar lichter geworden en zijn de bolle wangen verdwenen. En nu zie ik mijn kleine lieverd slapend in de wipstoel. Totaal tevreden. Heerlijk om te zien.

Een jaar geleden

3 dagen oud

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !! Hele fijne dag en geniet van je kleine meid ....heerlijk heh...en wat gaat het hard...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Ik kan de appeltaart al ruiken, bewaar je een stukje voor me?

    Ik ben hier gekomen via Miekk's, ik vond je blog zo leuk dat het nu in mijn favo blog lijst sta.. ik ben nu ook een trotse volger van je blog!

    Ik zag dat je een janome had, welke heb je?
    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Fleur
    Welkom op m'n blog! Ik heb een Jem Platinum 720, zelfde als jij volgens mij. Bevalt me heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk appeltaart! Gefeliciteerd met je dochter!! Hele fijne dag nog! En bedankt voor je berichtje op mijn blog! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen