Pagina's

vrijdag 11 juni 2010

Van alles...

Als ik zie wat ik allemaal heb gemaakt, zou je denken dat ik tijd over heb. Meestal naai ik wat als de kinderen tussen de middag slapen of lief spelen. En soms 's avonds als manlief naar voetbal oid kijkt. Ik had nog niet alles op m'n blog gezet wat ik heb gemaakt. Dus hier even een overzichtje.


Even snel tussendoor een effen roze shirtje van Noa opgeleukt. Het snaveltje is niet mooi en misschien had ik vliesstof moeten gebruiken als versteviging.

Popje (via hobby.blogo.nl) en walvis via De Droomfabriek.

Een papieren zakdoekjeszakje via Mme Zsazsa. Lukte erg goed!
De 2 bakjes/tasjes zonder hengsel via Pink Penguin. Leuk om te maken. Ik bewaar er mijn naalden, schaar etc in.
Gisteren heb ik tijdens de slaapjes van de kinderen een speelgoedzak gemaakt. De uitleg vond ik tijden geleden op Kiind.nl. Kijk hier. Gisterenochtend was ik samen met de kinderen en mijn moeder naar de Ikea. Toen ik de speelgoedzak-uitleg erbij pakte, zag ik dat ik dezelfde stof had gekocht als op de foto's van Kiind.nl. Het was leuk om te maken en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Speciaal gemaakt voor alle Duplo. O ja, lange rechte lijnen naai ik langs een stuk papiertape. Zelf bedacht en werkt erg goed, mits je het tape recht plakt :)


 

2 opmerkingen:

  1. wat is de zak leuk geworden zeg!!! En je kleine meid vindt dat ook zo te zien.

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze wil ik ook proberen te maken...

    BeantwoordenVerwijderen